Elektrodistribucija Srbije (EDS) je krajem februara predstavila novu digitalnu uslugu koja korisnicima omogućava da očitana stanja svojih brojila pošalju putem mobilne aplikacije. U narednim nedeljama usledila je promotivna kampanja u kojoj su građanima ponuđena jednostavna uputstva za korišćenje aplikacije i istaknute njene prednosti – brza, jednostavna i dostupna prijava potrošnje električne energije.
Međutim, proteklih dana na društvenim mrežama se pojavila informacija da je ovaj način prijave stanja postao obavezan, što je kod dela građana izazvalo zabrinutost i nedoumice. Prema tim navodima, korisnici koji ne pošalju očitano stanje putem aplikacije, dobijali bi račune sa prosečnom potrošnjom, a aplikacija bi navodno u narednim mesecima postala obavezna za sve.
Aplikacija je dobrovoljna olakšica, a ne obavezni korak. Dakle, ukoliko vam je jednostavnije da prijavite stanje brojila putem aplikacije – svakako možete. Ali ukoliko to ne učinite, i dalje će vas obići čitači na terenu, kao i do sada.
– Čitači Elektrodistribucije Srbije su na terenu i očitavaju brojila. Zbog objektivnih okolnosti, moguće je da dođe do pojedinačnih kašnjenja u očitavanju, ali korisnici i dalje mogu očekivati da će brojila biti očitana od strane zaposlenih. Prijava stanja putem aplikacije je opcija, a ne obaveza.
Iz EDS-a podsećaju da je aplikacija dostupna svima i može se preuzeti sa Google Play prodavnice ili koristiti putem internet stranice pod nazivom „prijava očitanih stanja brojila“. Za sve koji žele dodatne smernice, dostupno je i video uputstvo na zvaničnom YouTube kanalu Elektrodistribucije Srbije.
The post EDS: Aplikacija EDS za očitavanje brojila: korisna opcija, ali ne i obaveza appeared first on Ozon Media.