Milioni svakodnevno piju ove suplemente zbog kostiju: Velika studija otkrila da možda ne rade ono što svi misle
NIN - Najnovije vesti>
Analiza 69 studija i više od 154.000 ljudi pokazala je da kalcijum i vitamin D imaju znatno manji efekat nego što se verovalo.
.. nastavite čitanje ...