Uprkos žalbama na internetu na redizajn iPhone-a 17, najnoviji Apple-ovi premijum telefoni obaraju rekorde u pretprodaji i ostavljaju iPhone 16 daleko iza sebe.
Poslednjih nekoliko meseci, uoči izlaska serije iPhone 17, internet je bio pun ljudi koji su glasno izražavali nezadovoljstvo redizajnom. Ispostavlja se, međutim, da je to možda bila samo glasna manjina, jer su porudžbine iPhone-a 17 u pretprodaji skočile u nebo. Barem u Kini, prema informacijama jednog insajdera iz industrije.
Serija iPhone 16 se u Kini mučila. I te kako. Nedostatak Apple Intelligence funkcije — koja je predstavljena kao glavni razlog da se kupi novi iPhone — zajedno sa jakom konkurencijom domaćih brendova značili su da je Apple bio u problemu.
Zbog toga je kompanija morala da uradi nešto drastično, nešto što gotovo nikada ne radi: prodavala je iPhone 16 seriju sa popustom. Posle tog poteza, iPhone je odmah postao mnogo popularniji u Kini, a ta popularnost se sada prenela i na iPhone 17.
Uprkos redizajnu iPhone-a 17 Pro, pretprodaja Apple-ove najnovije serije premijum pametnih telefona već je tri puta veća nego što je bila za iPhone 16, i nastavlja da raste.
Očigledno, novi redizajn nije toliko nepopularan koliko su mnogi na internetu želeli da predstave. Štaviše, serija iPhone 17 je drugačija i ne oslanja se na trik koji ceo region Kine još uvek nema priliku da koristi. Ipak, vrlo je verovatno da postoji još jedan razlog za uspeh iPhone-a 17 u toj zemlji.